Fundusz Naturalnej Energii EkoOdkrywcy5 Nie ma śmieci - są surowce! Sprzątanie świata - Polska 2017 Strona Miry

 

Wyjdź na jabłko zamiast na papierosa!

 

Wyjdź na jabłko!” to społeczna akcja mająca na celu zaktywizowanie uczących się i pracujących do podejmowania zmian w stylu życia. Głównym założeniem inicjatywy jest zachęcanie wyżej wymienionych grup społecznych do rezygnacji z palenia na rzecz zwiększenia spożycia owoców. Akcja służy również temu, by osoby niepalące również zyskały prawo do krótkiej przerwy podczas dnia pracy, na zasadach podobnych do osób palących. Ma to na celu poprawę zarówno zdrowia ogólnego odbiorców poprzez wdrożenie prawidłowego nawyku żywieniowego, jak i psychicznego – poprzez integrację z lokalnym społeczeństwem.

 


Nowatorskie podejście do tematu zrodziło się w głowie młodej dietetyk. Obserwując grupy osób palących w wydzielonych strefach w okolicy dużych biurowców, zaczęła zastanawiać się społecznym aspektem palenia papierosów. Mimo postępującej technologizacji każdego aspektu życia, palenie ma duży wpływ na relacje międzyludzkie poza wirtualną rzeczywistością. Skupienie się na tej korzystnej społecznie płaszczyźnie zaskutkowało powstaniem akcji „Wyjdź na jabłko!”. Zachęca ona wszystkich do skorzystania z przerwy na papierosa i przeznaczeniu jej… na jedzenie jabłek. Narzędziem pomocniczym jest zachęcanie uczestników do publikacji zdjęć z jabłkami i oznaczanie ich hashtagami #wyjdznajablko oraz #applebreak.

Więcej na temat akcji przeczytacie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/396767373836199/

 

Archiwum aktualności

2018 1

2017 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2016 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2015 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2014 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2013 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2012 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2011 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2010 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2009 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2008 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2007 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2006 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2005 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2004 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2003 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2002 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12