25 lat Fundacji Nasza Ziemia i Akcji Sprzątanie świata - Polska :: 1994-2018 Sprzątanie świata - Polska 2018. Akcja jubileuszowa. Eko Odkrywcy 6 facebook Strona Miry

 

Ruszyła kampania KROPLA DO KROPLI

 

Celem głównym kampanii jest: zwiększenie świadomości osobistego wpływu na oszczędność wody, przekazanie wiedzy o zasobach wody w Polsce, obiegu wody w przyrodzie i o sposobach poszanowania wody wśród ogółu społeczeństwa, w szczególności w grupie konsumentów, w tym: wśród dzieci i młodzieży, przedsiębiorców oraz jednostek samorządu terytorialnego.

Dołącz do gry już teraz 

    Celami szczegółowymi kampanii są:

 


Cele te wynikają z analizy potrzeb i wpływu kluczowych grup docelowych na wykorzystanie wody – niskiej świadomości ograniczenia zasobów wody w Polsce, nadmiernego wykorzystania w dzisiejszym modelu konsumpcji oraz możliwości wpływu każdego człowieka (stosownie do jego miejsca w społeczeństwie) na marnowanie lub ochronę zasobów wody.

Kampania „Kropla do kropli – kampania na rzecz poszanowania wody” przygotowana została i realizowana jest przez Partnerstwo domu mediowego Mastermind Sp. z o.o. i Fundacji Nasza Ziemia. Realizacja Kampania finansowana jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości 69,4%, oraz z udziały własnego Partnerstwa w wysokości 30,6%. Dofinansowanie zostało pozyskane w ramach konkursu NFOSiGW na kampanię cross-mediową na temat poszanowania wody przeprowadzonego w 2015 roku.

Niniejszy materiał został sfinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Za jego treść odpowiada wyłącznie Mastermind sp. Z.o.o.

 

Archiwum aktualności

2018 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2017 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2016 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2015 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2014 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2013 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2012 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2011 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2010 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2009 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2008 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2007 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2006 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2005 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2004 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2003 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2002 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12