facebook

 

Każda kropla ma znaczenie. Woda to życie - oszczÄ™dzaj jÄ…! 

- nowa kampania outdoorowa Fundacji Nasza Ziemia

 

W piÄ…tek w dziewiÄ™ciu najwiÄ™kszych miastach Polski ruszyÅ‚a kampania outdoorowa Fundacji Nasza Ziemia promujÄ…ca niemarnowanie wody. Na 1000 noÅ›nikach (city -lightach), w centralnych punktach miast zawisÅ‚y plakaty, symbolicznie 

obrazujące ograniczone zasoby wody na świecie, przekonując w ten sposób do jej oszczędzania.

Woda pokrywa ponad 70% powierzchni Ziemi, ale tylko niewielka część jej zasobów jest dostępna
i zdatna do picia przez człowieka.

 Ponad 97% zasobów wodnych Ziemi to wody morskie i oceaniczne, które ze wzglÄ™du na swoje zasolenie nie sÄ… przydatne bezpoÅ›rednio do spożycia przez ludzi. Tylko 2,5% wodnych zasobów Å›wiata stanowi woda sÅ‚odka, która w wiÄ™kszoÅ›ci uwiÄ™ziona jest w lodowcach i Å›niegach (ok. 10% powierzchni naszej planety pokryte jest lodem). Zatem tylko 0,6 -1% wody na Å›wiecie to wody sÅ‚odkie, mogÄ…ce stanowić źródÅ‚o wody pitnej. 


 Organizatorem kampanii outdoorowej jest Fundacja Nasza Ziemia, a partnerem firma Clear Channel.

 


 

              

 

 

 

 

 

 

 

 Plakat zrealizowany w ramach Kampanii na Rzecz Rozwoju Zrównoważonego dofinansowanej ze Å›rodków Narodowego Funduszu Ochrony  Åšrodowiska i Gospodarki Wodnej

 

Archiwum aktualności

2021 1 2 3 4

2020 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2019 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2018 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2017 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2016 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2015 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2014 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2013 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2012 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2011 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2010 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2009 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2008 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2007 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2006 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2005 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2004 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2003 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2002 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12